Obserwatorzy

piątek, 8 stycznia 2016

14

*Laura*

Weszłam do domu z miną zbitego pieska, a Van rzuciła się na mnie
-Gdzieś ty była? Wiesz jak się martwiliśmy?!
-Yyyy.. No sorry, ale rola sama się nie zdobędzie nie?
-Cco..?! Jaka rola?!
-W serialu.. Główna rola...  Raini też w nim gra... 
-Boszz.... Jakie wy jesteście głupie...
-Po tobie sister- uśmiechnęłam się do niej i pobiegłam na górę po drodze przytulając każdą moją siostrę (nie licząc Van i Raini). Weszłam do pokoju Ell'a i dostałam zawału. Riker, Rocky i Ryland w pokoju mojego brata...
-Hej Lau
-Hej...? A co wy tu robicie?
-Siedzimy i próbujemy napisać nową piosenkę... Mamy na razie tyle- Riker dał mi kartkę z tekstem
Jak cholera 
Możesz być tą jedyną, która może mnie zepsuć 
Możesz być tą jedyną, która mnie złamie (cholera) 
Wszystkie inne dziewczyny powiedziały, że mają dość 
Możesz być tą jedyną, która weźmie mnie 
Byłem sam, żyłem chwilą  
Dopóki nie namieszałaś w moim umyśle 
Jak cholera 
Możesz być tą jedyną, która może mnie zepsuć 
Nie mogę pozwolić ci, nie mogę pozwolić ci mnie ominąć 
Oh, oh, oh, oh, oh-oh 
Nie mogę pozwolić ci mnie ominąć 
Oh, oh, oh, oh, oh-oh 
Nie mogę pozwolić ci mnie ominąć 

Próbowałem grać zbyt fajnego, by nadrobić zaległości 
Zbyt zabawny, zbyt młody, by rozsypać się w kawałki 
Wiem, że dziewczyna jak ty nigdy nie może się nacieszyć 
Więc jestem uzależniony, przewrażliwiony 
Staram się, żebyś to dostrzegła 
Dopisałam trochę, poprawiłam niewielkie błędy i oddałam im tą kartkę, a oni zdziwieni spojrzeli na mnie. Odpowiedziałam  tylko uśmiechem i wyszłam z pokoju Ellingtona. Udałąm się do Brandona, bo siedział z Sav i pisali piosenkę
-Hej
-Hej sister -powiedzieli razem, co po krótkiej chwili skwitowaliśmy szczerym śmiechem
-Jak wam idzie?
-Nie jest najgorzej, ale jak chcesz, to chodź i pomóż 
-Pokażcie, co macie-dostałam kartkę w ręce i dopisałam to:

-Sister, jesteś boska! 
-Hah.. Dzięki Sav... Dobra, idę do siebie, mam nadzieję, że pomogłam
-Oczywiście, że tak - uśmiechnęłam się i wyszłam. Po chwili byłam u siebie w pokoju
 (lampa na suficie w kolorze czerwonym od aut.)
 (taki sam tylko w czerwonym od aut.)
Od razu rzuciłam się na łóżko zakładając słuchawki i słuchając muzyki.

~*~
Hej!
Jest next!
Do napisania
Kinga :D
File:Austin e Ally Love's Ally.jpg


5 komentarzy:

  1. Fajny rozdział :*
    Jestem ciekawa co dalej
    Czekam na następny :*
    A i zapraszam do mnie
    pamietnik-rossa-lyncha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział! Laura taka pomocna ;)No nic czekam na następny <3 Zapraszam do siebie http://laurailukelove.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny < 3
    Czekam na nexta!
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział!
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, super xd
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń