Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2016

17

*Laura*
Trzasnęłam drzwiami od pokoju Pinkie i zaczęłam piszczeć. Przyjaciółki spojrzały na mnie jak na debilkę. Nie dziwię się
-Rainbow... Ogarnij się
-Która Marano mu się podoba?
-Laura- zemdlałam
-Ratujcie!! Ona zemdlała!
-Kto?!- usłyszałam Van
-Ona- po chwili dostałam od kogoś w papę. Pisnęłam i usiadłam. Nademną stała uśmiechnięta Van z czerwoną ręką. Spojrzałam na nią z mordem w oczach
-Vanessa! Ty idiotko!-wstałam i zaczęłam ją gonić. Po kilku sekundach siedziałam na niej.
-Lau? Co ty robisz?
-Chcę się zemścić...
-Rik, zostaw-Rocky i Ratliff powiedzieli to, a ja zaczęłam się śmiać z siostry. Nagle Van zrobiła się cała czerwona. Zeszłam z niej i pomogłam jej wstać. Zdjęłam jej bluzę. Jak zawsze pod spodem miała bluzkę ze zdjęciem Rikera i podpisem:
#RikerIsMyFutureHusband
Pomogłam jej wstać, a po chwili Rocky wybuchnął śmiechem. Spojrzałam na nią. Cała czerwona, to samo Riker. Ross i Rocky zamknęli ich w pokoju blondyna i zastawili drzwi kanapą która miała minimum 2 metry. No... Może 3... Nagle zostałam pociągnięta do tyłu. Spojrzałam za siebie i zobaczyłam sprawcę. Był to nie kto inny jak Rocky. Wygląda na bardzo szalonego
-Laura?
-Tak?
-Ufff.... Już myślałem że wziąłem jakąś inną...
-Hah... A co chciałeś?-po chwili dał mi pudełko i złożone coś. Okazało się że to bluza i buty. Tak jak obiecał...
-Proszę. Obiecałem i słowa dotrzymałem.
-Wow... Nie myślałam, że ty tak na serio...
-Nie widać tego po mnie nie?
-No... Skoro ty tak mówisz...
-Już cię uwielbiam-zaczęłam się śmiać. Po opanowaniu się wyjęłam z torby buty z walk the moon. Dałam szatynowi a wzamian dostałam przytulasa, poduszkę i płytę. Tytuł to: rocky na rowerze
Spojrzałam na niego jak na debila
-Obejrzysz to, to zrozumiesz sens tytułu
-Ahaaa.... Okay... Nie wnikam...
-Nie jest ze mną aż tak źle...
-No dobra-wzruszyłam ramionami i dałam mu płytę z albumem walk the moon.
-Mam jeszcze takie pytanie...
-Słucham
-Mogę cię nazywać moją młodszą siostrą?
-Jasne! -przytulił mnie i zakręcił się ze mną wokół własnej osi.

~*~
Hej!
Przepraszam że tak krótko, ale pisałam na telefonie. Next będzie dłuższy! Obiecuję
Jeżeli ktoś nie wie o jakich rzeczach była mowa i jak wyglądają, to zapraszam kilka rozdziałów w tył (bodajże 2...)
Do napisania
Kinga

posted from Bloggeroid

2 komentarze:

  1. Świetny rozdział :*
    Czekam na następny
    A i zapraszam na mój
    pamietnik-rossa-lyncha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział!
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń